Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Επιστολή Τριποτσέρη στους δημότες Αλυζίας .........



Συνδημότισσες - Συνδημότες Κλείνουν το χρόνο αυτό 12 συνεχή χρόνια παρουσίας μου στα αυτοδιοικητικά δρώμενα του Δήμου μας. Τα χρόνια αυτά λειτούργησα με ένα και μόνο κριτήριο: να σταθώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας, είτε ως Δημοτικός Σύμβουλος, είτε ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης, είτε ως Δήμαρχος.
Από το 2011 ο Δήμος Αλυζίας καταργείται και ενσωματώνεται στον Ενιαίο Δήμο Ξηρομέρου. Γνωρίζετε ότι ήμουν εξαρχής αρνητικός απέναντι στον «Καλλικράτη» γιατί θεωρούσα πέρα από τα άλλα πως δεν απαντάει στα προβλήματα του τόπου μας, οδηγεί στην ερήμωση της περιφέρειας, στην αστικοποίηση και στην πολιτική ενσωμάτωση. Όμως είναι πια πραγματικότητα ότι οι νέες εκλογές θα γίνουν με βάση το νέο αυτοδιοικητικό χάρτη. Σας ανακοινώνω λοιπόν τα παρακάτω για να γνωρίζετε από εμένα προσωπικά το τι σκέφτομαι και το τι θα κάνω.
Συνδημότισσες - Συνδημότες
Επειδή - δεν πιστεύω πως είναι κανένας αναντικατάστατος,- δεν πιστεύω στους σωτήρες ούτε και σε αυτούς που τάχα είναι ταγμένοι να κυβερνούν,- πιστεύω πως είναι υγεία η αλλαγή προσώπων στα αξιώματα,- στο εξάμηνο που διανύουμε είναι ανοιχτά ζητήματα-τομές που αφορούν τον τόπο μας και απαιτούν την αποκλειστική ενασχόληση μου με αυτά,
σας ανακοινώνω ότι δεν θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος ή υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος για τον Δήμο Ξηρομέρου στις εκλογές του Νοέμβρη.
Με την απόφαση μου αυτή απελευθερώνονται από την ηθική και πολιτική δέσμευση προς το πρόσωπο μου και τον συνδυασμό μας όλοι οι υποψήφιοι του Συνδυασμού «Αλυζία – Δημοτική Αλλαγή»
Συνδημότισσες - Συνδημότες
Θεώρησα χρέος μου να ανακοινώσω πρώτα σε σας - στον καθένα σας προσωπικά - τη σκέψη μου και την πράξη μου. Και το κάνω αυτό για να είμαι τίμιος απέναντι σας, γιατί δεν θέλω κανείς να κατασκευάζει σενάρια, γιατί δεν πρέπει τα κουτσομπολιά και τα μισόλογα να διαρρήξουν τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ μας και για να υπάρχει επαρκής χρόνος σε όσους συνδημότες μας επιθυμούν την κάθοδο τους στις επερχόμενες εκλογές του Νοέμβρη.
Καταλήγοντας να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλα τα μέλη του Συνδυασμού «Αλυζία – Δημοτική Αλλαγή», στους εκλεγμένους Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους, την ευγνωμοσύνη μου σε όλους εσάς - τους συνδημότες μου - για την εμπιστοσύνη σας τα χρόνια που είμαι Δήμαρχός σας και να τονίσω ότι η απουσία μου από τις εκλογές του Νοέμβρη δεν σημαίνει και πολιτική απουσία από τα δημόσια πράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου