Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ«ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ»
«Έχω πρόκριμα για το δήμο , δεν είμαι ο μόνος που το όνομά του θα αξιολογηθεί»
«ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ» αυτό δήλωσε ο βουλευτής Δημήτρης Σταμάτης μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «ΑΧΕΛΩΟΥ».Για το περιεχόμενο της συνάντησης με τον Αντώνη Σαμαρά ο κ.Σταμάτης τόνισε «με ρώτησε εάν με ενδιαφέρει να είμαι υποψήφιος , του απάντησα ναι με ενδιαφέρει. Σε 4 ημέρες θα κλείσει το θέμα….στον Αρχηγό δύσκολα να πεις όχι…..».Ο κ.Σταμάτης υπογράμμισε επίσης ότι έχει τις ενστάσεις του για μια σειρά ζητημάτων ….θητεία ….τα οικονομικά του νέου Δήμου κ.τ.λ…. «Έχω πρόκριμα για το δήμο , δεν είμαι ο μόνος που το όνομά του θα αξιολογηθεί» είπε επίσης ο κ.Σταμάτης, ο οποίος προφανώς προσπαθεί να «κερδίσει» χρόνο προκειμένου να μην ανακοινώσει ο ίδιος την υποψηφιοτητά του…Πάντως όποια και αν είναι η εξέλιξη θα επηρεάσει ,καθοριστικά ο ίδιος και με την μέχρι τώρα στάση του, το εκλογικό αποτέλεσμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου