Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010


ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΜΠΟΥΡΗΣΣτις Δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010, θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του νέου Δήμου Ξηρομέρου με τον συνδυασμό «ΜΕΤΩΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ – ανάπτυξη τώρα» του υποψηφίου Δημάρχου Γιάννη Λύτρα.

 "είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του νέου Δήμου Ξηρομέρου με τον συνδυασμό «ΜΕΤΩΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ"

Η μακρόχρονη θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και η ενεργή συμμετοχή μου σε κοινωνικούς και πολιτικούς φορείς, με προίκισαν με ωριμότητα και εμπειρία και αισθάνομαι έτοιμος να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και επέλεξα να ζήσω.
Πιστεύω σε μια αυτοδιοίκηση που θα βάλει ψηλά τον πήχη της ανάπτυξης και θα κάνει τη διαφορά, μια αυτοδιοίκηση
συμμετοχική και διεκδικητική με όραμα για το νέο Δήμο και σεβασμό στον άνθρωπο και στους θεσμούς. Μια αυτοδιοίκηση που θα στηρίζεται σε αρχές, όπως η διαφάνεια, η αξιοκρατία, η νομιμότητα στη διαχείριση και ισονομία για όλους τους πολίτες.
Ζητώ την ψήφο σας, για να έχω τη δυνατότητα, από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, να παλέψω αποφασιστικά:


• για ένα Δήμο σύγχρονο, που να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες της κοινωνίας,


• για την παιδεία, την υγεία και το περιβάλλον,


• για τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών,


• για την ανάπτυξη και την απασχόληση.










ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΜΠΟΥΡΗΣ


Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


Δήμου Ξηρομέρου


Με το Συνδυασμό του


Γιάννη Λύτρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου