Η μεγάλη έλλειψη διδακτηρίων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ιδιαίτερα στο Αγρίνιο, καθώς και η εγκατάλειψη των υπαρχόντων, είναι προβλήματα γνωστά στην εκπαιδευτική κοινότητα, όπως επίσης και στους πολίτες, κάτι που και η Δημοτική αρχή δεν αρνείται. Γνωστό είναι επίσης και το γεγονός, ότι όποια νέα διδακτήρια έγιναν στην Π/θμια και Δ/θμια, είναι αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων του εκπαιδευτικού κινήματος και της αταλάντευτης στάσης μας για καλυτέρευση των συνθηκών εκπαίδευσης των μαθητών. Τα Γ/σια, Λύκεια και ΕΠΑ.Λ της Πόλης του Αγρινίου, εκτός ελαχίστων, στεγάζονται σε «γερασμένα» κτίρια, ενώ υπάρχουν και λυόμενα σε κάποια από αυτά. Ο Δήμος Αγρινίου αντί να παίρνει πρωτοβουλίες για τα παραπάνω, εντελώς αυθαίρετα και βεβιασμένα και χωρίς έγκυρη ενημέρωσή μας, την Παρασκευή 18/6/2010 μεθόδευσε δια της ΔΕΠ, την παραχώρηση στο Πανεπιστήμιο του διδακτηρίου (στον Αη Γιάννη Ρηγανά) το οποίο ανήκει στο 3ο Γ/σίο Αγρινίου και στο οποίο στεγάζονταν το Μουσικό και φέτος το 1ο Γ/σιο (Παπαστράτειο). Η μετεγκατάσταση του Τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών από την περιοχή της Νεάπολης στο κτίριο του 3ου Γ/σίου, όπου σήμερα το τμήμα αυτό στεγάζεται σε νεόδμητο κτίριο ιδιωτικού σχολείου που είχε ενοικιάσει το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, θεωρήθηκε από το κ. Δήμαρχο πολιτική προτεραιότητα, χωρίς όμως αυτό να προκύπτει από κάπου.Ξεχνά η Δημοτική αρχή, ότι στο κτίριο αυτό μετά την αποχώρηση του 1ου Γ/σίου Αγρινίου, η εκπαιδευτική κοινότητα περίμενε να μετακινηθεί το 5ο Λύκειο Αγρινίου από το σημερινό κτίριο του Βοηδολίβαδου (διαχρονικό αίτημα). Οι λόγοι είναι γνωστοί, όπως ότι δεν υπάρχουν Γ/σια στην περιοχή αυτή, που να τροφοδοτούν με μαθητικό δυναμικό το 5ο Λύκειο, ενώ αρκετοί γονείς για τους δικούς τους λόγους δεν επιθυμούν την περιοχή και μετεγγράφουν τα παιδιά τους με διάφορους τρόπους στα άλλα Λύκεια του Αγρινίου, με τα γνωστά προβλήματα (υπεράριθμων τμημάτων), ενώ το συγκεκριμένο Λύκειο με πληρότητα καθηγητών και μέσων να είναι σε φθίνουσα προοπτική.Αυτή η πολιτική απαίτηση του δημάρχου κατά τη συνεδρίαση από τα μέλη της ΔΕΠ, να παραχωρηθεί άρον-άρον το διδακτήριο, το οποίο ανήκει στη Δ/θμια Εκπαίδευση (σύμφωνα με τον Ν. 1894/1990 και την αντίστοιχη διαπιστωτική πράξη), δεν στηρίζεται σε εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά δεδομένα, όπως αρμόζει στην περίπτωση, αλλά είναι ένα τεχνητό δίλημμα για προφανείς λόγους. Το όλο εγχείρημα προσπαθούν να το στηρίξουν σε ένα έωλο δίλημμα. Δηλαδή «ότι όποιος διαφωνεί, δεν είναι με το πανεπιστήμιο της πόλης»! Κάτω από αυτή την πίεση η πλειοψηφία της ΔΕΠ Αγρινίου (διαφώνησε ο εκπρόσωπος της Β’ ΕΛΜΕ) χωρίς να γνωρίζει όλα τα δεδομένα δέχθηκε άκριτα την εισήγηση του Δημάρχου χωρίς περαιτέρω αξιολόγηση. Απεμπολώντας προφανώς ο κάθε εκπρόσωπος τις θέσεις του φορέα του, το έννομο συμφέρον της υπηρεσίας για τους υπηρεσιακούς παράγοντες (προϊσταμένους), καθώς και το νομότυπο της απόφασης που έλαβαν. Πως είναι δυνατόν η ΔΕΠ να δέχεται την τελευταία στιγμή ως θέμα ημερήσιας διάταξης τη «χρήση κτιρίου» κάτι που δεν ισχύει και να αποφασίζουν ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας; Για τους λόγους αυτούς, η Β΄ΕΛΜΕ διερευνά το νομότυπο της απόφασης της ΔΕΠ. Τέλος καλούμε τη Γεν. Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας τη Δευτέρα 28-6-2010 να καταδικάσει αυτή την πρακτική και να αναδείξει κεντρικά το όλο ζήτημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου