Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ Ιωάννη Δ. Παπαδούλα, π. Διευθυντή ΔΟΥ Ναυπάκτου, στο συννδυασμό «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ» και τον υποψήφιο Δήμαρχο Ναυπακτίας Κώστα Κονίδα


Με αφορμή τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές για το Δήμο Ναυπακτίας θα ήθελα να απευθυνθώ στους πολιτικούς μου φίλους και ψηφοφόρους και, αφού τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, για την επί τόσες τετραετίες στήριξή τους, να τους ενημερώσω ότι λόγω τυπικού κωλύματος, καθώς διετέλεσα Διευθυντής της ΔΟΥ Ναυπάκτου, δε θα είναι υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
Θα ήθελα επίσης να τους διαβεβαιώσω ότι παραμένω σταθερά και αταλάντευτα στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου και φίλου Κώστα Κονίδα, η σχέση μου με τον οποίο δεν είναι σχέση απλώς πολιτική, αλλά σχέση πρωτίστως βιωματική, σχέση ζωής.


Θα είμαι ενεργό μέλος του συνδυασμού «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ», με εξέχουσα πολιτική και δημοτική δράση.


Θα ασκήσω ενεργό πολιτικό ρόλο, όπως μέχρι τώρα έπραξα σε πλήθος εκλογικών αναμετρήσεων. Θα λάβω μέρος και θα επιμεληθώ την προεκλογική εκστρατεία του συνδυασμού, που προέρχεται από τη βέβαιη και παγιωμένη πεποίθησή μου, ότι έχω την εγνωσμένη εμπειρία ότι μπορώ να προσφέρω τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες μου στη συλλογική προσπάθεια.


- Επειδή πιστεύω ότι στις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου πρέπει να υπερψηφιστεί ο συνδυασμός «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ», και ο Κώστας Κονίδας να είναι ο αυριανός Δήμαρχος Ναυπακτίας.


- Επειδή πιστεύω ότι είναι ο μοναδικός υποψήφιος Δήμαρχος, ο οποίος οργάνωσε τον πρώτο «Καποδιστριακό» Δήμο Ναυπάκτου, χωρίς κραδασμούς και ανισότητες, γεγονός που προδιαγράφει με πάσα βεβαιότητα ότι έτσι θα οργανώσει και τον πρώτο «Καλλικρατικό» Δήμο Ναυπακτίας.


- Επειδή, κατά τη διάρκεια της θητείας του ο Κώστας Κονίδας άφησε το σημαντικότερο έργο στην πόλη της Ναυπάκτου και την περιφέρεια, και απολαμβάνει τη δέουσα κοινωνική και λαϊκή ευαρέσκεια.


Με βάση όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι αξίζει να δώσουμε και πάλι τον αγώνα μας δίπλα στο συνδυασμό «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ» και τον υποψήφιο Δήμαρχο Ναυπακτίας, Κώστα Κονίδα.


Με εκτίμηση,


Ιωάννης Δ. Παπαδούλας


π. Διευθυντής ΔΟΥ Ναυπάκτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου