Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γ.ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΥ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ
"Oι κεντρικοί επαρχιακοί δρόμοι του Δ.Δ. Αγίου Θωμά – Αγριλιάς – Αγίου Θωμά, οι γέφυρες που βρίσκονται σ’ αυτούς και ορισμένοι κάθετοι δημοτικοί δρόμοι παρουσιάζουν μία επικίνδυνη και απαράδεκτη κατάσταση από τη συνεχή χρήση βαρέως τύπου φορτηγών αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τις ανάγκες κατασκευής της Ιόνιας Οδού από την ανάδοχο εταιρεία" αναφέρει σε επιστολή του που έστειλε στη Νομαρχία ο Επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Ν.Σ Αιτ/νίας Γ.Σκαρμούτσος και συνεχίζει αναφέροντας «Η κατάσταση μέρα με τη μέρα επιβαρύνεται με απίστευτα γρήγορο ρυθμό και η βατότητα των δρόμων μαζί με την επικινδυνότητα γίνεται ένας καθημερινός εφιάλτης για τους κατοίκους της περιοχής. 
Τα ανωτέρω δε, εάν συνδυαστούν με την ρύπανση του περιβάλλοντος που προκαλείται από τα γιγαντιαία έμφορτα διερχόμενα φορτηγά (θόρυβος - σκόνη - γλίτσα) σχεδόν από το πρωί έως το βράδυ, και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της εταιρείας έχουν δημιουργήσει μια κατάσταση ιδιαίτερα δύσκολη που προϊόντος του χρόνου γίνεται ανυπόφορη και επικίνδυνη για τους ανθρώπους που διαμένουν πλησίον των χώρων που γίνονται οι εργασίες. Θεωρώ ότι η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση θα πρέπει να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες προς την κατασκευάστρια εταιρεία προκειμένου να διασφαλιστούν τα συμφέροντα των κατοίκων του Δ.Δ. Αγίου Θωμά και της ευρύτερης περιοχής αλλά και η ασφάλειά τους (γεφύρια κ.λπ.).



Σας υπενθυμίζω ότι οι επαρχιακοί δρόμοι Δ.Δ. Αγίου Θωμά και Αγριλιάς Μεσολογγίου πρόσφατα (2002 - 2009) βελτιώθηκαν και συντηρήθηκαν (διαπλατύνσεις - ασφαλτοστρώσεις) από τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση από ιδίους πόρους (ΚΑΠ) κόστους αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.



Συγκεκριμένα η κατασκευάστρια εταιρεία πρέπει:



1. Τις ημέρες αργίας του εργοταξίου να συντηρούνται προσωρινά οι “οργωμένοι” δρόμοι.



2. Να ελεγχθούν τα κεντρικά γεφύρια για ενδεχόμενη υποστύλωσή τους.



3. Να εξετασθούν το ταχύτερο δυνατόν άλλοι τρόποι προσέγγισης των φορτηγών στα εργοτάξια.



4. Με την πρόοδο του έργου της Ιόνιας Οδού να γίνεται η διακίνηση των φορτηγών μέσω της κατασκευαζόμενης οδού.



5. Να αναλάβει δεσμευτικά η ανάδοχος εταιρεία, όπως προβλέπει και η νομοθεσία, εγγράφως την πλήρη αποκατάσταση του χρησιμοποιηθέντος οδικού δικτύου (γέφυρες - υποστυλώσεις - ασφαλτοτάπητας), αμέσως όταν σταματήσει η εταιρεία να χρησιμοποιεί το εν λόγω οδικό δίκτυο και πάντως πριν της απομάκρυνσής της από την περιοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου