Καθυστερήσεις στην παράδοση των έργων από 12 έως και 24 μήνες, υπερβάσεις των προϋπολογισμών έως και 50% και πολλά... διόδια συνθέτουν την πεζή πραγματικότητα των πολυδιαφημισμένων έργων. Κοινός παρονομαστής, η ελλιπής προετοιμασία, που οδηγεί σε πρόσθετα έργα και εκτινάσσει το κόστος κατά τη διάρκεια της κατασκευής....................... *«Αγκάθια» και στα υπόλοιπα πέντε συγχρηματοδοτούμενα έργα, που αφορούν τους εθνικούς δρόμους Αθηνών-Πατρών-Πύργου, Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, Μαλιακού-Κλειδιού, Δυτικής Θεσσαλίας (Ε-65) και Μεταμόρφωσης-Σκάρφειας που περιλαμβάνει και την Ιονία οδό, από το Αντίρριο ώς τα Γιάννενα. Με ημερομηνία 28 Αυγούστου 2009 και με απόφαση του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, δόθηκαν επιπλέον 169 εκατ. ευρώ στους αναδόχους του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί. Επιπλέον κονδύλια ζητούν και οι υπόλοιπες κοινοπραξίες, με διάφορες αιτιολογίες*Η παράκαμψη του Αγρινίου (τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς) έχει ξεκινήσει από το 2004 με προϋπολογισμό 89 εκατ. ευρώ και έχουν ήδη καταβληθεί 161, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα που θα τελείωναν την άνοιξη του 2009. www.enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου