Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστολή παραίτησής του  Γ.Ψαράκη προς τον Μιχάλη Καρχιμάκη

"Όπως γνωρίζετε, προσφάτως η αρμόδια Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε, ότι, με στηρίζει ως υποψήφιο Δήμαρχο για το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου, αφού η αναμφισβήτητη υπεροχή μου καταγράφηκε στις δημοσκοπήσεις που διενήργησε το κίνημά μας, γεγονός που τιμούσε τη μέχρι σήμερα πορεία μου στα κοινά και γι αυτό το λόγο εξάλλου αποδέχθηκα τη στήριξη.
Ξεκινώντας την προσπάθεια δημιουργίας ευρύτερου μετώπου για την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος αυτού, με σκοπό την ανασυγκρότηση και αναβάθμιση του δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου στα νέα δεδομένα και με δεδομένη επίσης την αίγλη του ιστορικού βάρους του, διαπίστωσα με ευχαρίστηση, την άμεση και ζεστή αποδοχή της υποψηφιότητάς μου απ’ όλη την κοινωνία και τους σκεπτόμενους πολίτες του νέου Δήμου.
Όμως, με έκπληξη και πικρία, κατά τη διαδρομή αυτή εισέπραξα και δέχθηκα εμφανή και υπόγειο πόλεμο –κατά κυριολεξία- από θεσμοθετημένα όργανα και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, τόσο της τοπικής αυτοδιοίκησης, όσο και της κεντρικής πολιτικής σκηνής, η δε ραδιουργία και το κλίμα νοσηρότητας που εκπέμπουν οι υποτιθέμενοι σύμμαχοί μου, ξεπερνούν κάθε όριο οργιώδους φαντασίας.
Επειδή η αξιοπρέπεια, το ήθος μου και η πολιτική μου μέχρι τώρα πορεία, δεν επιτρέπουν να ανεχθώ ή να συμβαδίσω με τη νοσηρή και προσβλητική για σκεπτόμενο άνθρωπο τακτική και στρατηγική ιδιοτελών και διαπλεκόμενων εγκεφάλων, με την παρούσα, σας δηλώνω ότι, αποσύρομαι οριστικά και αμετάκλητα από την υποψηφιότητα του Δημάρχου Ι.Π. Μεσολογγίου, προς διαφύλαξη της προσωπικής μου αξιοπρέπειας.
Με τιμή
ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΑΡΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου