
Τέλος γεγονός είναι πως σε μερικά από τα έργα έχει παγώσει η χρηματοδότηση από τις Τράπεζες πράγμα που επιφέρει σημαντικό πλήγμα στην πρόοδο τω ν έργων καθώς η απουσία «ζεστού» χρήματος επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις. Δήλωσαν πως δεν είχε προβλεφθεί η κρίση και η μείωση των διελεύσεων των ΙΧ.
Επίσημα πλέον αναγνωρίστηκαν οι καθυστερήσεις στην κατασκευή των οδικών αξόνων που όπως δηλώθηκε οφείλεται στις απαλλοτριώσεις. Η Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα) θα έχει καθυστερήσεις 2 ετών. Ανάλογες καθυστερήσεις θα υπάρξουν και στους άλλους δύο μεγάλους αυτοκινητόδρομους της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο- Άρτα- Ιωάννινα) και Κεντρική Οδός Ε-65 (Λαμία- Τρίκαλα- Εγνατία Οδός).
Δυσάρεστα τα νέα και για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Ράχες Φθιώτιδας- Λάρισα- Κλειδί Ημαθίας) που θα έχουμε καθυστερήσεις ενός έτους που κατά πάσα πιθανότητα επηρεάζει και την παράδοση στις σήραγγες των Τεμπών που ήταν να παραδοθούν το Φθινόπωρο του 2012.
Η Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Κόρινθος- Τρίπολη-Καλαμάτα και κλάδος για Σπάρτη) έχει τις μικρότερες απώλειες καθώς το τμήμα μέχρι την Καλαμάτα θα παραδοθεί μέσα στους επόμενους μήνες ενώ καθυστέρηση ενός έτους θα έχουμε για τον κλάδο της Σπάρτης.
epiruspost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου